Bu Tarz Benim YENİ SEZON 30.11.2014 - 30 Kasım 2014 Full izle



Bu Tarz Benim 30 Kasım 2014 youtube izle. Bu Tarz Benim YENİ SEZON seyret. 2. Sezon. Bu Tarz Benim 30.11.14 dailymotion full hd izle. son bolum showtv canlı izle.

Bu Tarz Benim 30 Kasım 2014 2. Sezon tek parça izle. Bu Tarz Benim 30.11.2014 2. Sezon full hd 720p seyret. Bu Tarz Benim YENİ SEZON dailymotion izle.

“BU TARZ BENİM”’İN YENİ SEZONU BAŞLIYOR!

BİRBİRİNDEN GÜZEL 17 KADIN!

Yayınlandığı ilk günden itibaren büyük bir ses getiren “Bu Tarz Benim”, sürprizlerle dolu yeni sezonu için geri sayım başladı. Yeni yüzler ve birbirinden heyecanlı yarışmacılar Pazar akşamı ilk kez seyirci karşısına çıkacak. Bu özel gecenin konuk jürileri ise, ünlü şarkıcı Safiye Soyman ve beğenilen şarkıcı Soner Sarıkabadayı olacak.

Yapımcılığını Production House'un üstlendiği “Bu Tarz Benim” programının yeni sezonunun ilk ön Eleme Gecesi Pazar akşamı Show TV’de seyircisiyle buluşuyor. Sunuculuğunu Öykü Serter'in üstlendiği programın jüri kadrosunda; Nur Yerlitaş, Ivana Sert, Uğurkan Erez ve Kemal Doğulu yer alıyor. Bu özel gecenin konuk jürileri ise, Safiye Soyman ve Soner Sarıkabadayı.

1 KİŞİ ELENECEK!

Yeni sezon eleme gecesinde tarzlarını ilk kez jüri karşısında gösterecek olan 17 yarışmacı aynı zamanda ilk elemelerinden de geçmeye çalışacaklar. Sahneye çıkacak olan 17 güzelden en düşük puanı alan 1 kişi, jüri kararıyla hemen elenecek. Bu özel geceye sadece Show TV izleyicileri tanıklık edecek.

Bu Tarz Benim Yeni Sezon (2. sezon)


ShowTv’nin moda yarışması Bu Tarz Benim‘in 30 Kasım 2014 Pazar (30.11.2014) günü yayınlanan YENİ SEZONünü youtube ve dailymotion kalitesi ile tek parça olarak izlemek için tıklayın. Bu Tarz Benim 30.11.2014 tarihinde yayınlanan son bölümü ile burada. Full HD 720p yeni bölüm videosunu ücretsiz ve online izlemek için sitemizi ziyaret edin.

Bu Tarz Benim YENİ SEZON İzle - 30 Kasım 2014


Bu Tarz Benim son bölüm tek parça izle. Bu Tarz Benim YENİ SEZONü ile kesintisiz ve online olarak burada. Bu Tarz Benim’in 30.11.2014 Pazar günü yayınlanan son bölümünü donmadan, ücretsiz ve tek parça olarak izlemek için tıklayın. 1. kısım, 2. kısım, 3. kısım izle.

Bu Tarz Benim‘in 30.11.2014 Pazar günü yayınlanan yeni bölümünü show.com.tr farkı ile canlı olarak online izleyin. Bu Tarz Benim 11. hafta 2. Sezon seyretr tek parça izle. Sevdiğiniz yarışmayı vimeo ile tek parça halinde kesintisiz izlemek için tıklayın. Üstelik bedava! Bu Tarz Benim YENİ SEZON 1. kısım, 2. kısım, 3. kısım izle.

ShowTv’in sevilen yarışması Bu Tarz Benim’in 30 Kasım 2014 Pazar günü yayınlanan YENİ SEZONü kaçıranlar için tekrarı ile tek parça halinde seyretr sitemizde. Ücretsiz olarak full hd 720p kalitesinde izlemek için hemen tıklayın. Bu Tazr Benim YENİ SEZON tek parça izle. Sevilen yarışmanın bu hafta yayınlanan yeni bölümünü sakın kaçırmayın!

Bu Tarz Benim‘in bu günkü bölümünde neler olduğunu merak ediyorsanız öğrenmek için sitemizi ziyaret edin. Ayrıntılı bilgi sadece bir tık uzağınızda. Bu Tarz Benim YENİ SEZON full izle. ShowTv’in büyük beğeni toplayan yarışması Bu Tarz Benim’in bu günkü bölümü yine dopdolu geçti. Reyting canavarı yarışmanın 30.11.14 Pazar sabahı yayınlanan YENİ SEZONünde yine muhteşem anlar yaşandı. Dün yayınlanan yeni bölüm, izleyemeyenler ve yeniden izlemek isteyenler için tekrarı ile burada.

Bu Tarz Benim 2. Sezon Eleme Gecesi izle - 30 Kasım 2014


Bu Tarz Benim’in 30 Kasım 2014 Pazar günü yayınlanan YENİ SEZONünü bedava olarak tek parça full hd 720p kalitesinde youtube ve dailymotion aracılığı ile izleyin. Dilerseniz 480p ve 360p seçenekleri ile de izleyebilirsiniz. Bu Tarz Benim yarışmasının son bölümü tek part youtube ve 4 kısım dailymotion alternatifleri ile ücretsiz olarak burada. Sevilen yarışmasını yeni bölümü sakın kaçırmayın! Bu Tazr Benim son bölüm full izle. YENİ SEZONü sakın kaçırmayın! Bu Tarz Benim YENİ SEZON 1. kısım izle. Bu Tarz Benim 30 Kasım 2014 2. kısım izle.

EROL ALBAYRAK DEFİLESİ!

Programın Yeni Sezon Eleme Gecesi’nde ünlü modacı Erol Albayrak defilesi damga vuracak. Başarılı modacı Erol Albayrak’ın hazırladığı birbirinden güzel kıyafetleri, Uğurkan Erez koreografisiyle ünlü mankenler bu özel gecede tanıtacak.

17 GÜZEL KADIN İLK KEZ PODYUMDA!

Bu Tarz Benim’in Yeni Sezon eleme ve tanıtım gecesinde 17 güzel kadın podyuma çıkacak. Bir kişinin jüri oylarıyla hemen eleneceği bu özel gecede, 17 yeni yarışmacı ilk kez seyirci karşısına çıkacak. Yüzlerindeki maskeyi çıkararak gizemli bir şekilde podyuma çıkacak olan yeni yüzler, Türkiye’nin en tarz kadını olabilmek için ilk adımı atacaklar. Bu sayı önümüzdeki haftalarda 13’e düşecek ve Bu Tarz Benim’in Yeni Sezon yarışmacıları da belirlenmiş olacak. Yarışmaya devam etmeyi başaran 13 isim, 100.000 liralık büyük ödül için kıyasıya rekabet edecekler...

Bu Tarz Benim‘in 30 Kasım 2014 Pazar günü yayınlanan yeni bölümünü showtv.com.tr ve youtube üzerinden ücretsiz ve tek parça olarak canlı izleyin. Üstelik hd 720p, 480p ve 360p seçenekleri ile. Bu Tazr Benim 11. haffta 2. Sezon bölüm tek parça full hd 720p izle. Bu Tarz Benim YENİ SEZONde çalan şarkılar kimin, adı ne?

Bu Tarz Benim’in son bölümünü tek part olarak kesintisiz ve canlı izlemek için tıklayın. Bu Tarz Benim’in 30 Kasım 2014 Pazar günü yayınlanan YENİ SEZONü kaçıranlar için tekrarı ile tek parça halinde sitemizde. Bu Tazr Benim son bölüm tek parça full hd 720p izle. Youtube, canlıdizihdtv, diziizleten, filmcukka, harikdizi, ddizi, dailymotion, mail.ru ve vk.com tek parça kesintisiz ücretsiz online yarışma izlemek keyfi burada. Bu Tarz Benim 30 Kasım 2014 vimeo.com izle.

ShowTv’in reyting canavarı yarışması Bu Tarz Benim’in 30 Kasım’de yayınlanan 2. Sezon bölümünde neler olduğunu merak ediyorsan son bölüm videosunu tek parça olarak ücretsiz seyret. Bu Tarz Benim yeni bölüm izle.
Share this article :
Etiketler:

Yorum Gönder

 
Dizi izle | İletişim | Sitemap
Destek : Dizi izle | İletişim | Sitemap Telif Hakkı © 2014. dizi izle online dizi izle - Tüm Hakkları Saklıdır.. Sitemizde yer alan tüm videolar, kaynak kodları ile video paylaşım sitelerinden alınmaktadır. Telif hakları sorumluluğu bu sitelere aittir videoların hiç biri sunucularımızda yüklü değildir. Hak sahiplerinin iletişim adresimizden talep etmesi halinde UYAR-KALDIR yöntemi işletilerek, istenen içerik iki iş günü içerisinde siteden kaldırılır.