Bu Tarz Benim 20.12.2014 Büyük Final Gecesi izle - 20 Aralık 2014



Bu Tarz Benim 20.12.2014 canlı izle. ShowTv Bu Tarz Benim 20 Aralık 2014 final gecesi izle. Bu Tarz Benim son bölüm seyret. Bu Tarz Benim 20.12.2014 tek parça izleyin. Bu Tarz Benim 20 Aralık 2014 Cumartesi yeni bölüm full izle. Bu Tarz Benim 20.12.2014 tek part izle. Bu Tarz Benim 20 Aralık 2014 Cumartesi kesintisiz izle. Bu Tarz Benim 20.12.2014 online izle. Bu Tarz Benim bedava izle. Ücretsiz seyret.

BU TARZ BENİM 1. SEZON BİRİNCİSİ AYCAN-NURCAN ŞENCAN KARDEŞLER OLDU. 100BİN TL'LİK BÜYÜK ÖDÜLÜ İKİZLER KAZANDI. 

bu tarz benim final


Bu Tarz Benim 1. sezon final gecesi izle. 100 bin tl büyük ödülü kim kazandı? Bu Tarz Benim'i kazanan isim kim? Bu Tarz Benim'de kazanan yarışmacı kim oldu? Bu Tarz Benim büyük finaliniz izle.

Yayınlandığı ilk günden itibaren büyük bir ses getiren “Bu Tarz Benim”de büyük final heyecanı yaşanıyor. Programın jüri kadrosunda; Nur Yerlitaş, Ivana Sert, Uğurkan Erez ve Kemal Doğulu yer alıyor.

“Bu Tarz Benim Final Gecesi”nin konuğu Hande Yener olacak. Hande Yener muhteşem dansları ve güzel şarkılarıyla programa renk katacak.

Finale kalan Ezgi, Ayşenur ve Aycan-Nurcan son gece üç farklı kombinle jüri karşısına çıkacak ve gecenin sonunda jüriden en yüksek yıldızı alan yarışmacı birincilik yolunda büyük bir avantaj kazanacak. Birincilik yolunda, hafta içi en fazla yıldızı toplayarak bir puanı garantileyen Ezgi yarışa bir adım önde başlayacak.

Gecenin sonunda canlı yayınla jüriden alınan puan ile izleyicilerden gelen SMS oylarının ortalaması alınacak. Jürinin puanları ve SMS’lerin ortalaması sonunda en yüksek puana ulaşan yarışmacı Bu Tarz Benim’in kazananı olacak.

Modacı Vural Gökçaylı’nın defilesi izleyicilere keyifli anlar yaşatacak. İvana Sert’in “Beyaz Gül” projesinde yer alan bir sultanı canlandırdığı, ateşli savaş gösterisi açılış şovuna damga vuracak. Birbirinden ilginç gösteriler, özel defileler ve en güzel şarkıların yer aldığı Bu Tarz Benim’in kazananı kim olacak? Heyecan dolu büyük final Show TV’de sizleri bekliyor!

Büyük sürprizlerin yaşanacağı “Bu Tarz Benim Final Gecesi”, Cumartesi gecesi saat 20.00 Show TV’de!

Bu Tarz Benim 20.12.2014 tek part izle. Bu Tarz Benim 20 Aralık 2014 Cumartesi kesintisiz izle. Bu Tarz Benim 20.12.2014 online izle. Bu Tarz Benim bedava izle. Ücretsiz seyret.  Bu Tarz Benim 20.12.2014 canlı izle. ShowTv Bu Tarz Benim 20 Aralık 2014 final gecesi izle. Bu Tarz Benim son bölüm seyret. Bu Tarz Benim 20.12.2014 tek parça izleyin. Bu Tarz Benim 20 Aralık 2014 Cumartesi yeni bölüm full izle.
Share this article :
Etiketler:

Yorum Gönder

 
Dizi izle | İletişim | Sitemap
Destek : Dizi izle | İletişim | Sitemap Telif Hakkı © 2014. dizi izle online dizi izle - Tüm Hakkları Saklıdır.. Sitemizde yer alan tüm videolar, kaynak kodları ile video paylaşım sitelerinden alınmaktadır. Telif hakları sorumluluğu bu sitelere aittir videoların hiç biri sunucularımızda yüklü değildir. Hak sahiplerinin iletişim adresimizden talep etmesi halinde UYAR-KALDIR yöntemi işletilerek, istenen içerik iki iş günü içerisinde siteden kaldırılır.